2009. november 15., vasárnap

Anyai szeretet

Kaptam néhány gyönyörű Webster's Pages papírt. Mr régóta nézegettem őket a külföldi galériákban, és nagyon örülök, hogy végre nekem is van ilyen:)


Anyáról és rólam választottam egy képet, színileg passzolt is a papírhoz, úgyhogy most nem fekete-fehérítettem:) Felhasználtam a féltve őrzött Prima strassz ívemet is, szerintem pont ide passzolt. Az oldal szélét Tim Holtz tintákkal öregítettem. Amúgy mindenféle maradék papírt használtam.


Üdv: Szilvi

7 megjegyzés:

Eszter(beszteri) írta...

Gyönyörű lett! Imádom az alkotásaidat! :)

Marcsi írta...

Nagyon szép oldal lett, finom, nőies. Jó rá nézni.

Baba írta...

ez annyira különleges lett,nagyon tetszik

Merika írta...

Nagyon szép lett, ezek fantasztikus papírok!

csuti írta...

Ó de gyönyörű papír! Nagyon szép oldal lett!

Atyus írta...

Kukkants be hozzám! Vár ott valami.

Monika írta...

So very beautiful!! I love these papers.