2010. február 6., szombat

Két éves

Ha a betegségem másra nem is, arra mindenképp jó volt, hogy alkothattam egy kicsit:)


Szonja olyan gyönyörű kis hercegnőnek volt beöltöztetve a szülinapján, hogy feltétlen készíteni akartam róla egy oldalt. Megint használhattam a zöld-rózsaszín kombinációt, ezt valamiért nagyon bejön nekem a scrapbookban:) A kettest és felette a koronát csillámoztam, élőben még jobban néz ki. Végül pedig felhasználtam még egy nagy becsben őrzött prima virágot is, scrapbazáros indákat, strasszokat, csipkéket...
Mutatok részleteket:

5 megjegyzés:

hAnd-i írta...

Szilvi, ez gyönyörű lett...

Jovi írta...

Vaaa, tényleg az! Milyen jó Neked, hogy néha "tudsz" beteg lenni:))) Remélem, már jobban vagy (azért alkoss is néha, a sok tanulás mellett).

csuti írta...

Annyira imádom ezt az oldaladat, olyan gyönyörű lett!

Eszter(beszteri) írta...

Gyönyörű lett! :)

Monika írta...

Beutiful! Love the soft colors! Pink and green are fab together, I think so to.