2010. május 3., hétfő

Vidám pillanat

Szombaton a nagymamámnál szokásosan feltúrtam a fotós fiókot, és találtam pár klassz polaroid képet. Aztán otthon gondoltam egyet és a scrapbook nap alkalmából készítettem is egy oldalt az egyik képpel.

Az alap Jenni Bowlin-os papír, a fröcskölést a Tim Holtz féle spriccelőmmel csináltam, ezt aztán körbe is varrtam. Utána rakosgattam szokásosan a dirib-darab papírjaimat a fotó körül, és össze is állt az oldal:) Szerettem volna valami játékosságot is belevinni, remélem sikerült... A fotón én ülök a nagypapám nyakában, és szerintem a kép önmagáért beszél, hogy milyen jól elszórakoztunk:P
Itt van pár részlet:

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hello Szilvii!! I just noticed that you are a blogger!!! Your lo's looks even more amazing in your blog!! love your style!!
Hugs
Lidia

Unknown írta...

What an amazing details and techniques! TFS! Hugs, Gerry