2011. január 15., szombat

Emlékalbum

Egyik barátnőmnek készítettem az albumot karácsonyra, mert ez az utolsó évünk együtt, és szerettem volna emléket állítani mindannak ami történt velünk a hat év során,.nagyon örült neki, de az egész osztályban is kézről-kézre járt az album, már szinte mindenki tisztában van a scrapbook fogalmával:P
A borítót egy anyaggal fedtem be. Az első oldalra első közös képünket választottam, és imitáltam egy kis varrást is, hisz soha jobbkor elromlott a varrógépünk. Egyébként még az eleljén elhatároztam, hogy ez a lehető legszínesebb album lesz, ami tőlem telik, és így adta magát, hogy a doodle-kat is kipróbáljam.

A fólia oldal megfordítva. Ezek a szalmabálás képek mindkettőnk kedvencei, úgyhogy nem hagyhattam ki:)





Itt azért megengedtem magamnak egy kis elrugaszkodást a fogadalmamtól, hogy semmi öregítés, csipke, vagy régio könyvlap:) A fehér festéket egy szivaccsal vittem fel.
Itt egy csipke maszkolásával készült a háttér.
És végül még készítettem egy oldalt a maradék képekből.

Legtöbb helyen régi kitklubbos készleteket használtam fel,meg még pár BasicGrey papírt. Köszönöm, hogy itt jártál: Szilvi

4 megjegyzés:

Timi írta...

Ez nagyon szép emlékalbum lett! Nagyon tetszik!

Merika írta...

Nagyon szép munka, és azért néha sikerült "becsempészned" egy kicsit az öregítős stílusból.Szuper lett azt hiszem nagyon örülhet aki ilyet kap!!!

Sapimanó írta...

Ez egy gyönyörű és megható album! Hihetetlen milyen részletgazdag, és az emlékekről már nem is szólva.
Csodálatos az ilyen barátság! Kívánom, hogy még sok hasonló jóban legyen részetek!

M. írta...

Gyönyörű az album! Ennél szebb ajándékot...